Дитинство - це ранок життя дитини, а ранок має бути щасливим
Середа, 24.04.2024, 15:44
Вітаю Вас, Гість
Головна Реєстрація RSS

ПРОСТІ ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ

/Files/images/92794269_guelder_kopiya.gif

 

«З РУК У РУКИ»:

Не допустимий самостійний прихід дитини в групу. Дитину в дитячий сад приводять дорослі. Вихователь несе відповідальність за дитину з того моменту, коли він прийняв дитину у батька або повнолітнього супроводжуючого.

«СЕМЕРО ОДНОГО НЕ ЧЕКАЮТЬ»:

Дитині потрібний час для адаптації. Намагайтеся приходити в дитячий сад за 15-20 хвилин до 8 години. Щоб виховати відповідальність і організованість в наших дітях, нам необхідно бути відповідальними і організованими.

ВИКЛЮЧЕННЯ?

Якщо Ви привели дитину в дитячий сад, Ви згодні з його участю в усіх режимних моментах, передбачених нормами, включаючи прогулянку. Вихователь не має права залишати дитину в групі під час прогулянки. Помічник вихователя під час прогулянки здійснює вологе прибирання і наскрізне провітрювання.

«МОЯ ДИТИНА ЗАХВОРІЛА?!»

1. У разі хвороби або погіршення здоров'я Вашої дитини просимо повідомити про ці факти вихователям.
Тим самим ви можете своєчасно визначити причину захворювання вашої дитини і запобігти захворюванню інших дітей.

2. ПРОСТО НЕЖІТЬ?!

Будьте уважні до своєї дитини.
Якщо у дитини з'явилися перші ознаки захворювання, знайдіть можливість залишити його будинки, щоб почати лікування.
Своєчасне лікування не дасть хвороби шансів перерости в ускладнення.
Захворювання на початку свого розвитку може бути заразним для інших дітей.
Ви готові узяти на себе таку відповідальність?

3. САМЕ ПРОЙДЕ!

Ви сподівалися, що з вашою дитиною все обійдеться, але при цьому наразили на небезпеку зараження не лише інших дітей, але і дорослих, працюючих з дітьми.
Ви не помітили у дитини ознак хвороби - їх помітять вихователі або батьки інших дітей.
У Вас немає можливості залишитися удома сьогодні - у разі ускладнення хвороби Вам доведеться залишитися удома з дитиною на дві, три тижні.

4. ДОВІДКА!

Ви зобов'язані надати довідку про стан здоров'я Вашої дитини у разі відсутності вашої дитини в дитячому саду більше трьох днів.
Довідка є гарантією здоров'я інших дітей.
За те, яким чином отримана довідка, несуть відповідальність батьки, що надали довідку і доктор, що виписав її.

5. УВАГА! ЛІКИ!

Вихователі і помічники вихователя не мають права давати ліки дітям.
Якщо Вашій дитині призначено лікування, при цьому його стан не шкодитиме іншим дітям і дитині не протипоказане перебування в дитячому саду, Ви можете звернутися до медсестри дитячого саду з проханням забезпечити прийом призначених ліків відповідно до припису лікаря.
Тільки медсестрі Ви можете принести ліки в "рідній" упаковці з анотацією і пояснити необхідність прийому цього препарату в умовах дитячого саду. В цьому випадку медсестра постарається Вам допомогти.
Категорично заборонено! Залишати ліки в шафці дитини, навіть якщо це нешкідливі льодяники від кашлю.
Якщо Ваша дитина вирішить почастувати друга "витаминкой" або "льодяником", а у друга виявиться алергія на один з компонентів лікарського препарату, за наслідки перед батьками дитини відповідатиме адміністрація дитячого саду.

МИ – ОДНА СІМ’Я!

Якщо у Вас виникли які-небудь проблеми: Вас щось бентежить, насторожує, турбує, є нерозуміння, - постарайтеся відразу з'ясувати в з вихователями або з адміністрацією.
Не треб

"Швидка допомога" для батьків


Що робити, якщо малюк говорить неправду?

  • Намагайтеся зрозуміти причину.
  • Не сваріть, навіть якщо піймали на неправді.
  • Не намагайтеся будь-як "виривати" зізнання.
  • Якщо дитина сама визнала свою провину, обов'язково похваліть її.
  • Обговоріть ситуацію з малюком наодинці і намагайтеся разом знайти вихід.
  • Краще не розповідайте про це нікому, тому що маляті буде неприємно слухати, що обговорюють його промахи.
  • Не порівнюйте дитину з іншими дітьми, - це не матиме користі.
  • Демонструйте позитивний приклад - будьте щирими із дитиною в почуттях і вчинках.


Як навчити дитину гарних манер?

  • Показуйте приклад своєю поведінкою.
  • Не намагайтеся навчити всього відразу.
  • Будьте позитивними і конкретними. Говоріть про те, що потрібно зробити, а не про те, чого робити не можна.
  • Щоб дитина запам'ятала, чому так не можна поводитися, пояснюйте причини.
  • Намагайтеся виправляти дитину віч-на-віч, а не в присутності інших людей.
  • Хваліть дитину за будь-які прояви гарних манер.

Як зробити день народження малюка яскравим і незабутнім?

  • Напишіть невеликий сценарій свята.
  • У день народження обов'язково повинні бути сюрпризи: вітання від улюбленного героя мультфільму, пригорща улюблених цукерок під подушкою або що-небудь ще.
  • Дорослі посиденьки не годяться для дитячого дня народження.
  • Найбільше малюк зрадіє, якщо Ви запросите його однолітків.

Як зрозуміти дитячий малюнок?

  • Виберіть момент, коли в дитини буде гарний настрій, і запропонуйте їй помалювати.
  • Запропонуйте маляті намалювати Вашу родину або родину яких-небудь звірят.
  • Не будьте поруч із дитиною, коли вона буде малювати.
  • Не обговорюйте при маляті результати малювання, - йому це зовсім ні до чого.
  • За допомогою своєї інтуіції намагайтеся побачити в малюнку все те, що маля хотіло Вам сказати.

Як не виховати дитину егоїстом?

  • Демонструйте особистий приклад. Якщо Ви товариські, умієте вислухати думку іншої людини, і вона Вам небайдужа, Ваше маля навряд чи виросте егоїстом. 
  • Надайте дитині можливість подбати про кого-небудь.
  • Заведіть свійську тварину і покладіть на малюка частину обов'язків щодо догляду за нею.
  • Не залишайте без уваги ситуації, коли дитина зневажливо ставиться до інших людей.

Що робити, якщо Ваша дитина б'ється?

  • Найперше намагайтеся з'ясувати, яка причина такої агресивної поведінки.
  • Іноді дозволяйте маляті побалуватися і "випустити пару".
  • Поясніть дитині, що розв'язувати проблеми можна і мирними способами.
  • Разом із малям "придумайте" ці способи виходу із конфліктних ситуацій.
  • Не застосовуйте фізичне покарання, інакше маля засвоїть, що битися дозволено.

Як годувати дитину?

  • Прислухайтеся до дитячого організму. Він сам підскаже, як часто й чим його годувати.
  • Ніколи не пропонуйте малюкові їжу, щоб заспокоїти його, коли він плаче.
  • Не хвилюйтеся, якщо іноді дитина відмовляється від вечері або від половини обіду. Вона своє потім надолужить!
  • Не годуйте дитину під час переглядів мультиків, у цирку або в театрі. Такий стереотип поведінки закріплюється надовго.
  • Не влаштовуйте "спектакль" під час годування. Наступного разу дитина взагалі відмовиться їсти, якщо їй не розкажуть казку або не проспівають пісеньку.

Чому виникають дитячі капризи і як їх позбутися?

  • Дитина вередує, якщо батьки не вміють говорити з малюком його мовою - мовою гри.
  • Дитина вередує, якщо батьки впливають на дитину такими засобами виховання, які не відповідають віку дитини.
  • Якщо стиль спілкування дорослого і дитини відрізняється непослідовністю, то капризів не уникнути.
  • Як тільки дитина починає вередувати, залишається поруч, дайте їй зрозуміти, що Ви її розумієте. Обніміть малюка, запевніть у своїй любові і намагайтеся відволікти від капризу, що так розбурхав його. Однак нічим не винагороджуйте дитину.
  • Якщо Вам не вдалося зробити це, дайте дитині спокій, не звертайте на неї уваги. Дайте відвести душу, але не беріть в цьому участі.
  • Не намагайтеся в цей час що-небудь доводити своїй дитині - це даремно. Сварка не має змісту, биття ще більше її розбурхають.
  • Будьте з дитиною наполегливі. Якщо Ви сказали "ні", залишайтеся і далі з такою ж думкою.
  • Не здавайтеся, навіть якщо напад у дитини відбувається в громадському місці. Найчастіше допомагає тільки одне - взяти її за руку й повести.
  • Коли малюк заспокоїться, поговоріть із ним ласково. Розкажіть йому, як Вас засмутило, що він так себе поводив. Висловіть упевненість, що надалі він буде поводитися краще. Запевніть дитину, що Ви однаково її любите і переконані, що вона ніколи більше не буде поводитися погано, навіть якщо щось буде не так, як їй хочеться. Подібна розмова з малюком необхідна, щоб у нього не виникло почуття провини, як це нерідко трапляється після бурхливих сплесків гніву.

Якщо Ваш малюк - лівша...

  • Намагайтеся не підкреслювати цю його особливість, ставтеся до ліворукості як до чогось звичайного.
  • Не потрібно переучувати дитину, природа все одно візьме своє.
  • Поговоріть із вихователем нехай вона знає Вашу позицію з цього питання й не змушує Вашого малюка писати чи малювати правою рукою.
  • Допоможіть дитині адаптуватися у світі, спочатку придумайте деякі "хитрощі", які полегшать навчання.

Як розвивати мислення дитини?

  • Нехай це будуть не знання, а гра.
  • Завдання повинні бути важкі, але такі, що дитина могла виконати, їх необхідно ускладнювати поступово, інакше малюк втратить до них інтерес.
  • Для малюка дуже важливо, якщо він бачить батьківський інтерес до завдань на кмітливість і винахідливість.

Як навчити малюка говорити правильно і красиво?

  • Якомога раніше починайте читати малюкові, розповідати йому казки і вірші.
  • Не перекручуйте своє мовлення, тому що малюк Вас наслідує.
  • М'яко виправляйте дитину, якщо чуєте, що вона говорить неправильно.
  • Грайте в ігри, що розвивають дитяче мовлення.

Що робити, щоб дитина не вживала "погані" слова?

  • Оточіть її увагою та теплом.
  • Обмежте вплив телебачення.
  • Створіть сприятливу атмосферу вдома.
  • У жодному разі не лайтеся самі.
  • Якщо Ви караєте дитину за лайку, то покарання повинне бути зрозумілим дитині (поясните, за що) і не принижувати її гідність.
  • Не можна ігнорувати "погані" слова.

Навчіть дитину іншого способа висловлення емоцій: "Я розсерджений", "Мені не подобається".а замовчувати виниклі проблеми.

ЗАСОБИ  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст логіко-математичного розвитку відображається у державній Програмі. Його умовно можна поділити на три напрямки: уявлення і поняття, залежності і відношення, математичні дії. На сьогодні можна зробити висновок, що основними у змісті є уявлення і поняття: кількість, число, множина, величина, міра, форма  предмета і геометричні фігури; уявлення і поняття про простір (напрямок, відстань, взаємне розміщення предметів у просторі) і час (одиниці виміру часу, його особливості). Кожне логіко-математичне поняття формується згідно методики поступово, поетапно. Навчальний матеріал запрограмований так, щоб на основі вже засвоєних більш простих знань і способів діяльності у дітей формувались нові.

Засоби навчання — це джерела отримання інформації.

Одним із засобів і дієвих форм  навчання — є індивідуальне навчання. Дитина набуває знання, виконуючи різні завдання, маючи можливість отримати допомогу з боку дорослого. Індивідуалізація і диференціація включає варіювання завдань, запитань, вказівок, установок з урахуванням окремих якостей особистості дитини. Сьогодні можна спостерігати, що одна частина педагогів зовсім відмовляється від колективних занять, замінивши їх іграми, індивідуальними бесідами та іншими формами роботи. А інша частина — віддає перевагу колективній формі, а індивідуальне та диференційоване навчання використовують як допоміжне.

Особливе місце у дидактиці посідають такі засоби навчання: сукупність предметів і явищ, знаки (моделі), дії і слово.

Розрізняють матеріально-предметні (ілюстративні) моделі та ідеальні (уявні).

Реалізація принципу наочності, репрезентація складних абстрактних математичних понять у доступній формі, слово вихователя, дитини, художнє слово, різновиди дидактичного матеріалу сприяють формуванню уявлень і понять.

Поєднання різноманітних ігрових методів та методів прямого навчання допомагає ввести дітей у сферу логіко-математичних уявлень. Розвиваючі ігри, проблемні і пошукові завдання активізують дітей, сприяють розвитку самостійності, логічного мислення. Такі ігри збуджують розумові здібності, що вимагають напруження розумових сил, розумових дій і операцій (аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення).

Кожен засіб навчання виконує певну функцію. Так, образ, як засіб навчання, забезпечує розвиток особистого досвіду дитини, відображеного в уявленнях. Дія — формування у дітей умінь і навичок. Слово — створює можливість формування узагальнених уявлень, абстрактних понять.

Правильно організована діяльність дітей і вихователя в процесі навчання забезпечує достатній рівень логіко-математичного розвитку дошкільнят, тобто, формування у дошкільнят логічного мислення, вміння бачити і розуміти взаємозв'язки і залежності між предметами і явищами навколишнього світу.

 

НЕВІДОМЕ Й НАЦІКАВІШЕ ПРО КОСМОС

 

Шановні батьки!   

     Космос — найбільш обговорювана і, разом з цим, найзагадковіша тема на всій планеті Земля. З одного боку людство багато дізналося про нього, з іншого — ми знаємо мізерний відсоток від того, що насправді відбувається у Всесвіті.

 Пропонуємо Вам декілька найбільш цікавих фактів про Космос.

 1. Виявляється, що наш супутник — Місяць — віддаляється від нас щороку приблизно на 4 см. Це залежить від зменшення періоду обертання планети на 2 милі секунди в день.

 2. Щорічно тільки в нашій Галактиці народжується сорок нових зірок. Складно навіть уявити, скільки їх з’являється у всьому Всесвіті.

 3. Всесвіт не має меж. Здається, що з цим твердженням знайомий кожен. Насправді жодна людина не знає, чи є космос нескінченним або він просто гігантський

4. Наша Сонячна система жахливо нудна. Якщо подумати про наших сусідів, то всі вони не примітні газові кулі та шматки каменю. Від найближчої зірки нас відділяють множинні світлові порожнечі. А між цим, в інших системах повно всякої дивовижної всячини.

а) У просторах Всесвіту є дуже дивовижна річ — гігантський газовий міхур. Його довжина становить близько 200 мільйонів світлових років, а знаходиться він від нас в 12 мільярдах цих же років! Ця цікава штука сформувалася всього-то через два мільярди років після Великого вибуху.

б) Сонце більше Землі десь в 110 разів. Воно навіть більше гіганта нашої системи — Юпітера. Однак якщо порівняти його з іншими зірками у Всесвіті, наше світило займе місце в яслах дитячого саду, ось настільки воно мале.

   Тепер давайте уявимо зірку, яка більше нашого Сонця в 1500 разів. Якщо навіть взяти всю Сонячну систему, то вона не займе більш пікселя цієї зірки. Цього гіганта мають VY Великий пес, діаметр якого становить близько 3-х мільярдів км.

5. Чорна діра — найяскравіший об’єкт у всьому Всесвіті.

  Всередині чорної діри сила гравітації настільки велика, що з неї неможливо вирватися навіть світлу. За логікою речей, дира повинна бути не помітна на небі зовсім. Однак, під час обертання дири крім космічних тіл поглинають ще й газові хмари, які й починають світитися, закручуючись по спіралі. Так само метеори, потрапляючи в чорні діри, загоряються від неймовірно різкого і швидкого руху.

7. Ми літаємо в просторі космосу зі швидкістю близько 530 км в секунду. Всередині Галактики планета рухається зі швидкістю близько 230 км в секунду, сам Чумацький Шлях летить в космосі зі швидкістю 300 км в секунду.

 8. Нам на голови кожен день «падає» близько 10 тон космічного пилу.

9. У всьому Всесвіті існує більше 100 мільярдів галактик.

10. Цікавий факт: кожен день на нашій планеті падає близько 200 тисяч метеоритів!

11. Сонце «худне» на мільярд кілограмів в секунду. Це пов’язано з сонячним вітром — потоком частинок, які рухаються з поверхні цієї зірки в різні напрямки.

12. Якби захотіли на машині дістатися до найближчої зірки після Сонця — Проксима Центавра, то нам, при швидкості 96 км / ч, знадобилося б близько 50 мільйонів років.

13. Навіть на Місяці відбуваються землетруси, які іменуються як лунотрясіння. Але, все ж, в порівнянні з земними вони незначно слабкі. Щорічно подібних лунотрясіннь налічується більше 3 000, однак цієї сукупної енергії вистачило б тільки на невеликий салют.

14. Найсильнішим магнітом у всьому Всесвіті вважається нейтронна зірка. Її магнітне поле в мільйони мільярдів разів більше, ніж поле нашої планети.

 

15. Якби Земля оберталася навколо Сонця у зворотній бік, то рік був би на два дня коротше.

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

    Космос — найбільша таємниця, яку людство буде завжди бажати розгадати. Він тягне своїми надзвичайними властивостями і загадками.