Завідувач ДНЗ - взірець для наслідування своїми підопічними, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу.
Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ДНЗ, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як завідувач дошкільного закладу маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу:
- вміти вибирати інформацію та структурувати її;
- вміти прогнозувати шляхи розвитку закладу;
- мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення;
- приймати нетрадиційні управлінські рішення;
- прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень.
Компетентність керівника ДНЗ є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.
Завідуюча контролює:
- роботу адміністративної групи (вихователя – методиста, завідувача господарства, сестри медичної);
- виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавству;
- виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують;
- якість знань, умінь і навичок дітей;
- виконання рішень педагогічної ради;
- збереження обладнання і посібників;
- ведення документації вихователями, адміністрацією;
- організацію та здійснення роботи з батьками;
- фінансово-господарчу діяльність;
- роботу вихователів.
БУДЬТЕ ПИЛЬНІ, АДЖЕ У ВАШИХ РУКАХ ДИТИНСТВО !